godmorgon.

somnade inte förns ungefär 3 inatt, haha så sov till halv 12. Men låg i sängen och spelade lite spel och sånt på mobilen till 12 då jag gick upp och åt frukost. Pratade lite med lillebror och sedan gick jag och satte mig vid datorn. Har inte gjort så mycket förutom att blogga på min hemliga blogg där jag redan har as bra statestik, vad säger ni om det då ;) kanske byter till den sen eller nått, men vi får se. Nu väntar jag iaf på att beckis ska komma så ska jag tillbringa sista dagen på lovet med hon (y) vet inte vad vi ska hitta på, men har mina små aningar. Snackade lite igår och så om en sak :D Sen ikväll ska jag duscha och plugga all night. måste verkligen få iaf E på det här NO provet, annars kommer jag ju dö :s Men iaf, nu ska jag ta och borsta tänderna och göra mig i ordning :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0