Godnatt världen, men speciellt DU!

Buhuhu vad jag stör mig på sprickan på min skärm. Men som tur är, så är den nere i hörnet och inte över hela skärmen! Svarat på några mail samtidigt då jag legat och kolla på the mentalist. Har fortfarande ont i magen, men går nog över snart, hoppas jag! Torsdag imorgon, sämsta dagen! Efter skolan blir det hem och städa rummet lite. Som jag mår nu blir det även en hemma dag imorgon också då jag har ont i halsen. Så då blir det massa pluggning, kommer att ligga däckad i slutet av kvällen. Sjukt less på skolan redan efter typ tredje veckan, så skulle inte sitta helt fel med ett långt lov nu. Men nu vill jag mest av allt sova, för jag är trött. Så jag säger godnatt, och kika in imorgon för fler inlägg ;)

Efterrätten i lördags på födelsedagskalaset :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0