Här ska det stå en rubrik

Har faktiskt blivit liiiiiite bättre, men hostan har blivit liiiite värre :( har snackat med felle idag, och du ska veta att du är bäst! Planerat lite saker med hon, så ska kolla upp det och sen om det går kommer det bli sjukt roligt. Har iaf nyss tryckt i mig en mini choklad tomte och en ap god kaka, och ska nu ta saft. Fett gott me sånt då man är sjuk. Gillar också att man blir så bortskämd av mormor med massa saker, hehe! Tror inte det blir nån skola för mig resten av veckan, så har nog missat en del men får ta igen de sen ;) nu ska jag iaf spela spel med lillebror, inte sååå kul men vad gör man inte för han ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0