H.E.L.G.

äntligen helg efter första veckan efter lovet. Har gått ganska snabbt, och varit mest ganska chill på skolan. Hade typ SO - musik (håltimme) - språk - lunch - NO - matte - engelska. Så var väl både tråkiga och roliga lektioner idag ;) efter skolan följde jag och beckis pappa på affären, men sen drog beckis hem.. Men som tur är ska hon komma tillbaka sen :D Kom hem vid halv 5 och sen dess har jag bara suttit och kikat runt på "saken" jag och beckis har planerat. Faktiskt ingen som lyckats lista ut det än ;) iaf. Ska äta då mamma & olivia kommer hem och efter de ska jag städa rummet lite snabbt. men nu ska jag fortsätta kika runt här på internet, och sedan få tag i beckis :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0