hellojsan

suttit och fixat lite med den nya designen, även fast jag bara lagt in bakgrunden och tagit bort två sträck, men endå, det är ju början! Vet nu exakt hur jag vill ha de, så ska verkligen lägga ner tid på den här designen så kommer den nog bli skit snygg. eller, det är iaf vad jag tycker ;) kommer kanske en sneak peak sen, hmm vem vet! men har iaf suttit med den ett tag nu, letat massa grejer man kan ha på bloggen så att det ska bli lite coolare. Och har faktiskt hittat en hel del grejer jag kommer använda, snyggaaaa saker!
iaf.. ja hur är det med mig då? jag mår faktiskt myycket bättre. MEN medans jag blir bättre blir min hosta värre. Snart kommer jag ha hosta helahela tiden, för nu är det bara lite då och då. Och jag vill verkligen inte få hosta, inte nu. För då måste jag ta min dumma medicin och vara hemma från skolan ännu längre. Och ja, de kanske låter konstigt att vara hemma från skolan pga hosta. Men tar de lite kort!
 
" jag tar somsagt en speciell medicin för min hosta, för att min hosta är så "stark" och jag har astmahosta så jag får lite svårare att andas. Hostar så jag får blodsmak upp i munnen och ibland har det kommit blod. Så då tar jag medicin för att den ska bli lite "svagare". Men då på natten hostar jag så mycket så jag inte kan sova, och då kanske jag bara sover nån timma. Och då blir jag för trött för att gå på skolan och sen är det jobbigt att vara på skolan med min hosta. "
 
Haha, det där lät väldigt konstigt men aa så äre. Lite svårt att förklara, men bara man hör så fattar man!
Men nu tänkte jag gå och kolla på Par i kungar och sedan får vi se vad som händer. Troligtvis blir det TV tittandes resten av kvällen, men jag uppdaterar er :)
 

Kommentarer
Postat av: rebecca

par i kungar<333<3<3333<33

2013-01-17 @ 22:48:11
URL: http://rebeccastrandlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0