home from the training :)

träningen gick faktiskt ganska bra. Körde lite tumbling och sedan hopp på slutet. Körde även lite trampolin, så var en ganska rolig träning. Fast vi var bara 5st idag så det vart lite jobbigt efter ett tag :) Pappa kom och hämtade mig vid 9, så drog hem och hoppade direkt in i duschen och nu sitter jag här. Ska strax ta mig nå kvällsfika och efter de göra mig i ordning för sängen. Får bli en tidig kväll ikväll då jag sov så himla dåligt inatt, och det är faktiskt inte vanligt. Brukar sova ganska bra, men aa. Nu ska jag iaf svara på mail (igen), snackar med en viss person så h*n ska kanske hjälpa mig med en sak osv. Sen är det lite andra hemliga saker ;) iaf, får se om det blir nå mer bloggning från datorn, annars blir det mobilbloggning :)
 
shieet asso, bjuder verkligen! :o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg verkligen super fin och du ! Du är hur söt som helst :)

2013-01-11 @ 22:25:48

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0