home (y)

kom hem för ett litet tag sen. Hade lätt kunnat stanna där ett tag till, men känns ändå lite skönt att komma hem :) har inte gjort så mycket mer än att leta mitt BANKOMATKORT som är borta, har inte hunnit annat. Har endå nästan 200 på de kortet och jag vill ha dom pengarna :'( har INGEN aning om vart jag lagt de, det försvann då jag och syrran bytte rum, pooff helt borta bara. Har letat hela mitt rum, syrrans rum, alla väskor jag andvänt, i alla kläder jag andvänt, alla ställen jag varit på men ingenstans hittar jag det. Ska leta i skåpet nästa vecka också, har haft det där men tro inte det är så stor chans att jag lämnat det i skåpet.. buhuhu, jag vill ha mitt kort :'(
 
iaf så ska jag fortsätta fixa på min design nu. Har ju tillgång till lite mer saker nu här hemma, så då kan jag fixa lite mer också. Har JÄTTE mycket ideer om hur det ska bli, och kommer bli sååå snyggt enligt mig ;) hehe. Skrivit lite till på det långa inlägget, haha vem vet hur långt det blir och när det läggs ut? kanske skriver på det lite då och då i ett år, haha no way. Men medans jag skrivit detta inlägg har jag gjort lite annat också. Slutade skriva några minuter och kollade upp lite för de jag och felle ska göra, hehehee vad roooligt det kommer bliii!! bara hoppas att det går. men nu ska jag fortsätta med designen då jag har myyyycket att göra :)
 
fortfarande inte helt pigg så ser drogad ut på bild, och därför får ni nöja er med gamla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0