I can't make you love me

skolan idag var faktiskt super rolig. Men såklart den inte blir det om man inte har en rolig klass, hihi världens bästa!♥ Var mest lite lugna lektioner! typ engelska, språk, SO, lunch, svenska (kollade på film och käkade fett me godis), NO och sen idrott. Åkte med mamma hem och sen har jag bara ätit och typ chillat ;) snart kommer väl gästerna så då ska jag ut och umgås lite med dom. Sen ikväll blir det massor av plugg, då jag har matteprov imorgon, NO prov på torsdag (kan nada) och sen lämna in SO uppsatsen på Fredag. ehm, stressad tjej? ja.
Gick även nyss in och kollade på Mid nordic cups hemsida, och hittade en "mini" artikel om mitt lag, hihi stolt man blir då man läser ;) är såååå sjukt taggad inför sommaren 2013 med alla fotbollscuper, matcher, träningar osv. Ska ju satsa mycket på fotbollen iår. Har ju även träningar nu på vintern men har varit sjuk ett tag så har inte kunnat träna, men imorrn ska jag komma iväg och träna lite. Har tappat all kondition under vintern, haha bli anfådd av att bara gå upp för trapperna på skolan, hur pinsamt är inte de då? måste även träna magen så jag får en snygg och vältränad mage inför sommaren 2013. Så ska börja göra lite magövningar varje kväll nuda :D
Men nu tänkte jag försöka fixa lite med designen tills gästerna kommer, även skickat iväg några mail så nu väntar jag på svar, hihi spännande :) men jag uppdaterar er mer senare, vet inte om jag kan blogga så jätte bra idag då jag vill lägga ner den mesta tiden på mamma då det är hennes speciella dag idag. Och inte länge kvar nu till det är min tur att fylla år, tråkigt nog är det på en Torsdag, buhuhu :( sämsta skoldagen..
jag går i absolut VÄRLDENS bästa lag, trivs sjukt bra med dom!!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0