Its friday

blir en hemmadag idag då jag inte mår helt 100. Så ska mest ta det lugnt idag, kolla några avsnitt the mentalist och kanske fixa med designen nu då jag har mycket tid. Kommer nog sova lite också, är sjukt trött även fast jag somnade ganska tidigt igår :s om jag inte har nånting att göra så ska jag plugga lite på SO:n, desto tidigare man blir klar desto bättre :) Känns ju som att jag har jätte mycket tid på mig att göra den, men det har jag egentligen inte. I vanliga fall blir det oftast att jag låter det ligga för jag tänker "äsch, jag har så mycket tid på mig", och sen när jag ska plugga är det typ 2 dagar kvar. såååå typiskt mig!
Ska försöka uppdatera så bra som möjligt under dagen då jag endå är hemma, fast just nu ska jag kolla 2 avsnitt av the mentalist så aa. :)
sorry för dålig bildkvalite. Men måste bah visa hur cool jag var då jag var liten.... eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0