jag är högt över molnen!

var verkligen en super tråkig skoldag idag, ursch.. Men efter skolan drog jag ner på stan med syrran, fast fick bara med mig en hårspray hem, varför vet jag inte då jag inte andvänder hårspray! mamma kom och hämtade oss, hämtade ut ett paket åt olivia och sedan drog vi hem. Har mest fixat åt ******** sen jag kom hem, så har inte så mycket att säga igentligen. Snart mat så detta får bli ett litet snabbt och kort inlägg. Ikväll har jag gymnastik så drar ju strax innan 7. Men är sjukt trött och har lite små ont i huvudet så får se hur det går, ska iaf testa. Imorgon är det fredag, no planer, eller skulle kanske vara med beckis. Har så dåligt minne så måste höra med hon ;) annar vet jag inte.. Men nu tänkte jag faktiskt kika runt på lite stuffs och sedan äta, FÖRSÖKER blogga innan jag drar iväg på träning :)
 
har varken ork eller tid till att ta nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0