jag bygger bygger upp och du river river ner.

herregud vilken dålig uppdatering det varit idag, inte skrivit ett enda inlägg förutom då jag sa godnatt. Men jag skyller på att jag varit med beckis och vi har gjort andra saker. Har nyss ätit och beckis åkte hem för ett litet tag sen. Var faktiskt en jätte mysig kväll, tog det mest lugnt och ritade och så. Somnade till en film och vaknade vid halv 11, så grymt skönt att få sova ut. Fortsatte rita då vi vaknat och sedan åt vi frukost. Resten av dagen har mest bestått av att hon fixade en grej på datorn, vi planerade våran "bigga plan" och snackade. Gjorde inget värsta huffs fluffs, så de var endå lite skönt att vi bara tog de lugnt. Nu tänkte jag påbörja en ny teckning, resultat kommer kanske sen. ingen höjdare på att rita, men aja. Ska nog försöka göra om lite i bloggen sen också, men vet inte riktigt än. Planerna för kvällen då.. hmm, ingen aning faktiskt. kanske bara blir en lugn kväll. men aa, jag uppdaterar er sedan om hur det blir. :)
hahaha, bjuder verkligen sjukt mycket på den här bilden! saknar förresten sommaren ap mycket just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0