jag med egen ponny?

blir så grymt sugen på att skaffa egen ponny då jag kollar runt. Men tyvärr så är ju inte mamma&pappa med på att skaffa, så då blir det lite svårt. Har ju hittat hur många som helst som jag verkligen skulle vilja testa rida. :(
Skulle egentligen mest av allt vilja flytta till en hästgård, med eget stall, ridhus, paddock osv. Hur mysigt som helst ju, men jag får nog drömma vidare :( dessutom är alla snygga hästgårdar så fruktansvärt dyra också...
Iaf så tänkte jag ta tag i pluggningen igen. Ska verkligen få reda på vad dom där 2 orden betyder så att jag kan fortsätta, jag MÅSTE bli klar. Och om jag så måste sitta uppe till 1 varje natt så gör jag det. Men ska inte plugga så värst länge, för ska strax krypa till kojs och mysa framför The mentalist. Tror jag skippar sovmorgon imorgon och kliver upp så jag har mycket tid på mig, känns bäst så. Annars blir allt så stressat och då kommer jag antingen glömma något, eller glömma bort något viktigt, så nae. Men nu ska jag plugga så slänger jag in ett inlägg senare ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Tack så mycket! Japp bara bra! Själv? :)

2013-01-20 @ 21:21:17
URL: http://carolinefvs.blogg.se
Postat av: Vendela

Tack så mycket, och detsamma. :) <3

2013-01-20 @ 21:25:26
URL: http://vendelan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0