kissed me till the morning light...

vart tyvärr ingen träning för min del idag. Då jag sovit så himla dåligt var jag otroligt trött, och sen gjorde jag misstaget att vara med på idrotten så jag fick värsta host attackerna :( så ist stannade jag hemma och tar de lugnt, och just nu snackar jag med massa vänner. Pratar bland annat med Felle, och shiiit. Våra planer faller på plats, och det kommer bli så sjukt jävla underbart asså (ursäkta svordommen). ooooh, är helt överlycklig!! men iaf, tänkte nu mysa ner mig i sängen och kolla massa avsnitt av the mentalist, helt fast i serien, serii :o tänkte bah avsluta måndagen med att ha lite egen tid för mig själv och lite mys. Behövs ibland!
Hoppas verkligen att jag somnar tidigare inatt, fast det är endå kort dag imorgon så då gör det inte så himla mycket. Men jag bloggar innan jag lägger mig, och sover asså ;)
haha bjuder ;)

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; Tack! Ja det är bra, själv?:)

2013-01-21 @ 20:22:37
URL: http://idahallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0