Lördag

suttit och kikat runt på lite utlandsresor, och ångrar mig stort. Är så grymt sugen på att bara packa väskan och dra iväg 2 veckor eller nått.. Har faktiskt aldrig varit utomlands, jag har inte ens varit utanför sverige :s tråkigt, jag vet. Men har ju mina planer inför framtiden! ;) ska ju flytta utomlands då jag blir äldre, lätt asså. Till något varmt ställe där det aldrig blir snö :D hade ju inte varit helt fel.
iaf, ska strax börja göra mig i ordning. För sedan drar vi till moster och sedan vidare till Sundsvall! har absolut ingen aning om hur länge vi kommer stanna där. Men kommer iaf inte sova över där :) innan jag börjar göra mig i ordning ska jag fixa lite med designen, är så sjukt sugen på att få den klar nu. Har hittat jätte mycket inspiration så kommer nog bli ganska bra. Blir det inte som jag vill får jag väl fråga om hjälp ;) haha. Men jag uppdaterar er innan jag drar iväg :)
 
mobba inte, jag är halvsjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0