Min tur nu :(

Trodde verkligen jag skulle klara mig från den så kallade "förkyldning". Men icke sa nicke. Nu ligger jag här i soffan och fryser, är täppt i näsan, jätte yr, ont i huvudet, mår lite dåligt och 39 grader i feber. Sov jätte dåligt inatt, och det var jätte varmt i rummet så jag gick ut vi la mig och sov på golvet ist. Fick lite ont i ryggen, men de var kallt och skönt där. Fast då jag vaknade frös jag ist jätte mycket. Nu blir det att mysa i soffan hela dagen, och försöka bli bättre. Ska försöka sova mycket idag då jag sov så dåligt inatt, så vet inte riktigt om jag kommer ha ork till att blogga. Men ska göra så gott jag kan. Nu ska jag försöka få i mig nått att äta för jag är verkligen jäääääätte hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0