Ny vecka, nya problem!

hann inte med att blogga imorse då det vart lite små stressigt, var lite seg att komma upp ur sängen. Men det kan man endå förstå om man tänker på hur länge jag var uppe! Kunde verkligen inte somna inatt så jag låg och kollade på film och tiden bara sprang iväg, pooff var tiden kvart i 3. Skulle upp klockan 7, hmm, 4 timmar sömn låter väl ändå ganska bra ;) så aa jag var en aning trött imorse, och har varit hela dagen och är suuuuper trött nu..
Skolan idag gick iaf bra, dagen flöt på och den gick ganska snabbt. Efter skolan kom mamma och hämta mig och beckis, och sen skjutsade vi hem beckis och drog hem. Tiden jag varit hemma har jag bara tagit det lugnt, smsar med felle just nu om lite saker. Men nu ska jag käka så fick bli ett snabbt inlägg, sen efter maten ska jag börja skriva på ett inlägg, rakt från hjärtat. Så dyker väl upp nån dag framöver :)

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej! Allt bra?
Lust att göra ett bloglovinbyte? kram

2013-01-21 @ 19:51:43
URL: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0