och jag hade rätt igen..

..jag visste att skolan skulle bli rolig idag, jag bara visste det ;) haha, världens smartaste tjej jao.
Men iaf. Skolan gick faktiskt ganska ovanligt fort tyckte jag. Fast berodde väl på att jag hade roligt och det var mest chill på lektionerna. Tog bussen hem efter skolan med syrran, och kom väl hem för ett tag sen. Så har egentligen inte hunnit gjort så mycket sen jag kom hem. Ska väl strax börja och plugga, och senare drar jag på fotbollsträning! skojsigt. vet inte alls hur det kommer gå, då jag tappat all bollteknik och kondition totalt asså.
Just nu sitter jag och snackar med min underbara vän som fyller år idag, så ett stort grattis till han!♥ hihi.
Ska försöka skriva liiite på ett inlägg sen också, som KANSKE dyker upp i framtiden. Kanske t.om. blir för jobbigt att skriva klart inlägget, eller kanske för jobbigt att ens lägga ut det. Men vi får se! Nu ska jag iaf försöka komma igång med pluggningen, yejj vad jag är duktig som pluggar frivilligt ;) haha.
bjuder pååå bildeeerna!! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0