Onsdag

godmorgon.
vaknade vid 10 idag, så sov lite längre än igår. Vaknade och kunde knappt prata av någon andledning, var även jätte täppt i näsan.. Har ju också lite hosta som jag fick igår, men aa. Vet inte hur det är med febern nu, ska ta tempen sen så får vi la se. Vill verkligen bli frisk till helgen, för då har jag och beckis bra planer på g. Fast hon är också sjuk så båda måste bli frisk. Och sen vet jag inte hur det vart, för familjen ska kanske till sundsvall i helgen och fira några släktingar. Men om jag är sjuk kommer iaf jag stanna hemma! Beckis och mina BIGGA planer börjar falla på plats nu också, måste bah snacka med mamma&pappa lite mer och sånt, sen kanske de blir av :D hihi, kommer bli mer än grymt. Kommer självklart skriva om det sen OM det blir av, annars hålls det hemligt :* iaf, ska nu gå och ta mig lite frukost och sen lägga mig och kolla på TV. Uppdaterar mer sedan.
eftersom jag är sjuk så ser jag inte så pigg ut på bilder, så får bli nå gamla..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0