släkten♥

nu efter att kommit hem och gjort sig i ordning för sängen, så ångrar jag inte en sekund att jag åkte dit. Det var så grymt mysigt att få träffa alla släktingar igen, stora som små. Och självklart alla andra som också var där :) Vissa släktingar hade jag inte träffat på år och dar, och jag kan nu lätt efter den här kvällen säga att jag har världens mest underbara, härliga och BÄSTA släkt. Åkte hem vid ungefär 12 nångång, och då var jag verkligen super trött. Somnade ganska fort i bilen, och vaknade sen då vi var hemma ;) Nu har jag somsagt gjort mig i ordning för sängen och ska kolla några avsnitt The mentalist.. Idag efter jag vaknat och de, så drar jag till beckis. Vet inte vad vi ska hitta på mer än att spela ;) Kommer troligtvis åka hem sen vid middag, och efter de blir det att plugga all night. nä men asså jag måste verkligen plugga lite nu. Haft 9 dagar på mig att plugga, men har inte gjort ett skit. Så måste verkligen göra super mycket imorgon :( hatar att jag väntar så länge. Men kvart över 7 blire pluggpaus, för då ska jag kolla ponnyakuten, hehe ;) iaf så ville jag egentligen bara visa att jag var hemma nu och så. Så nu ska jag lägga mig i sängen och sedan sova, sååå godnatt! :)
 
btw, vet inte alls vad som hände med mitt hår nu då jag tog ut min hästsvans jag haft hela kvällen. Mitt hår vart verkligen supderduper lent, så nu glider bara hårnålen av håret för det är så lent. Av en hästsvans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0