Söndag

Vart inte så att jag bloggade nå mer igår. Gjorde saker typ hela tiden, så aa. Men vi vaknade iaf vid typ 10, låg och drog oss i sängen och sen efter ett tag skulle Beckis hem. Då käkade jag frukost och sen har jag bara spelat spel på min mobil. Kollade nyss ut från fönstret och såg kära solen, så hoppas den smälter bort all snööö. Sjukt less på denna kyla och snö, jag vill ha värme och kunna gå i shorts. Men iaf, planerna för dagen då? Först ska jag städa i huset lite då mamma fyller år imorgon. Sen vid 2 eller nåt drar jag iväg för att kolla på hockey halv 3 med Beckis. Men efter de har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske bara drar hem och sitter vid datorn, fixa lite på designen eller nått :) vet inte hur jag ska göra nu, för jag har 2 idéer på hur designen ska se ut, men kan verkligen inte lägga ihop dom idéerna för då kommer designen bli knas, så jag får la göra båda och se vilken som blir bäst :) haha. Iaf så tänkte jag börja med städningen nu, så jag uppdaterar er mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0