Söndag kväll

går faktiskt ganska bra med pluggandet... FÖRUTOM att jag måste veta vad 2 ord betyder och jag hittar INGENSTANS där det står vad dom betyder. Skrud och kippa, har absolut ingen aning om vad de betyder.. Och då kan jag inte fortsätta heller, så nu är jag helt fast och kan inte fortsätta. Jag som verkligen hade kommit igång.
aja, då vart det en paus ist. Har nyss käkat och så missade ponnyakuten :( men ser det på datorn ist. Ska strax hoppa in i duschen för att tvätta av mig, och sedan blire mys framför The mentalist. Skolväskan är packad inför imorgon, och kläderna är valda. Så jag kan ta mig en liten sovmorgon :) om jag har tid så bloggar jag imorgon innan jag drar iväg. kika in senare ikväll för mer inlägg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0