sugerpåattkommapårubriker

nu tar jag och lägger mig i sängen framför The mentalist (♥). No planer för morgondagen mer än skola, och får se hur det blir med gympan. Har ju fortfarande mycket hosta och vet inte om jag kanske förvärrar det genom att anstränga mig, och lite ont i halsen har jag även. Så jag vet inte, får se hur jag mår imorgon! annars blir det en hemmarslappardag då jag kollar massa serier och tar de lugnt. Känner verkligen nu att jag suttit för datorn för mycket idag, då mitt huvud nu börjar pulsera och dunka och det gör ont.
Men nu säger jag godnatt för idag, och sen uppdaterar jag er mer sedan! :)
btw, detta är min framtida man ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0