the day before school

godmorgon! eller ska jag säga goddag.
vaknade för drygt en halvtimme sen. Men inte så konstigt då jag inte kunde somna runt 5-6.. Låg och kollade 4 avsnitt av the mentalist och slog sedan igång en film, men var inte alls trött, men då filmen nästan var slut så lyckades jag somna där nångång. Sen vaknade jag av att lillebror kommer in och väcker mig :(
iaf, planerna för dagen har jag ju redan sagt. Drar till beckis sen, och det vart lite ändrade planer. Inget spelande, utan vi ska kolla film ist och typ äta massa gotti gotta. Sen ikväll blir det plugg,plugg och ännu mer plugg. Och sen såklart en liten paus för att kolla Ponnyakuten, hehe ;) Imorgon börjar skolan igen, och jag har missat skolarbeten i en vecka så kommer behöva jobba ikapp jätte mycket. Har även gymnastik på kvällen, men om jag har för mycket hosta måste jag avstå :( eller tar jag min medicin och hostmedicin så det kanske bli lite bättre..
hmm, designen då? hur går det med den? jo, asså det går väl sådär. Vet nu på ett ungefär hur jag vill ha min header, men då måste jag liksom fota. Så det kan ta ett litet tag, men aa vi får se. Resten av designen är väl sådär också. Mycket små saker som jag inte får till, så får söka runt som en tok för att hitta, men hittar ingenting. Så får försöka klura ut själv, och det kan ni ju ana hur de går ;) men den här designen ska jag lägga ner mycket tid på så att den blir bra :) Men den kommer nog bli bra i slutändan, får väl fråga beckis om lite hjälp då och då..
Nu tänkte jag iaf äta frukost, sen göra mig i ordning och åka till beckis. Men om mamma/pappa inte kan skjutsa just då tänkte jag börja plugga lite redan nu. :) så nu vet ni mina planer och de. klicka in senare igen så är det troligtvis mer inlägg då :)
 
 
ååh, när jag tittar på dom här bilderna börjar jag verkligen längta till storsjöcupen det här året, med världens bästa lag!!! ♥ Sommaren 2013 SKA bli såå mycket bättre än förra året, för jag har redan massa skojsigheter planerade med massa underbara vänner och mig själv. 2013 kommer äga sönder 2012!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0