The love you don't feel, when you're holding me

Pripravte si stredne dlhý príspevok.
 
hmm, vad kan detta betyda? och jag lovar att det faktiskt är ett språk, och inget jag hittat på all by my self ;) haha. Men iaf, gästerna åkte hem för ett bra tag sen. Min lilla kusse var här, så lekte med hon lite. Hihi sååå söt! :') Efter dom hade åkt hem så gick jag och satte mig vid datorn (nörd jag vet), och här sitter jag fortfarande. Mina ögon kommer väl bli fyrkantiga till slut, haha sitter typ dygn in och dygn ut framför datorn :s Men dagen har iaf varit heeeelt okej. Skolan var somsagt ganska rolig, skrattade mer än vad jag surade, så de är väl bra? Var ganska chill på lektionerna, så de var ju ännu bättre! Hoppas verkligen morgondagen kommer bli lika rolig. Går ju kortdag imorgon, fast då är det lite smådryga lektioner ist. Fast endå inte ;) Svenska första lektionen, och då kollar vi ju på film och käkar godis, andra lektionen är SO och då måste jag plugga på som bara den. Sen har vi lååång rast och sedan språk. Lunch från 11.25 till 12.35, då vi först har lunch och sedan lång rast. Sista lektionen (och den tråkigaste) är matte. Missade "provet" (egentligen diagnos, men prov låter coolare) i Fredags då jag var hemma, så troligtvis behöver jag göra det imorgon. ooh, crap! Äsch, kommer nog bli en rolig dag, måste tänka glada tankar. Men efter skolan blir det raka vägen hem, sätta sig ner för att försöka plugga lite och sedan vid 5 ungefär drar jag iväg på fotbollsträning. Känns sååååå skönt att komma igång igen, längtar som en galning till alla matcher och de. Nog det bästa på sommaren faktiskt, att bara gå ut där på planen, göra en bra match & vinna den och sedan belöna sig själv med en isglass, hur gött liksom? men sola/bada kommer på en andra plats.
 
Men nu är jag för trött och babblar om allt och inget, så jag tänker faktiskt stänga ner nu. Slå igång en film och somna till den. Sjukt trött efter dagen, så behöver vila mig ordentligt. Uppdaterar mer imorgon, you know that!
 
 
nån dag kommer det där vara jag, jag lovar!! bilderna är lånade från weheartit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0