The story begins with light in your heart

Skoldagen idag gick jätte bra.. Var på typ språket vi behövde jobba, och slöjden. Men min symaskin fuckade ur så hann inte göra nånting, och vart så sur så bytte till träslöjd ist, så kommer ha de nästa gång :) slutade kvart i 4, och GICK hem i denna kyla. Hade ingen känsel alls i kroppen då jag kom hem, huvva! Pratade ut lite med Felle idag om en grej, och är sjukt glad att jag har hon som vän! Känner att jag kan prata med hon om vad som helst♥ iaf. Kom hem ungefär 10 över 4, slängde mig i sängen och drog täcket över mig, vääääärme♥♥♥ Se startade jag datorn och nu sitter jag här. Väntar på att maten ska bli klar så ska jag äta och sedan ska jag nog göra mig i ordning för gymnastiken. Den börjar ju somsagt idag, så åker lite innan 7 och kommer hem efter 9 nån gång. Så där nån gång har jag lagt ett tidsinställt eftersom jag inte kan blogga då. Men nu ska jag svara lite mail och även skicka iväg några, vi hörs :)
jag och världens bästa lillebror♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0