There's nothing like us, there's nothing like you and me

skoldagen idag var mer än bra. Den bara rullade på och allt var så roligt ;)! fick fika på mentorstiden som snälla matilda i min klass hade bakat (y).
Åkte med pappa hem efter skolan, hihi lat jag vet. Men sen har jag inte gjort så mycket mer än att kikat runt på datorn sen jag kom hem. Letat massa sommarkläder som jag vill ha till sommaren, och shiet vad jag är kär i vissa kläder. såååå min stil! Men får väl spara pengar och beställa nån gång i framtiden ;) även kikat runt på andra saker, men det är en hemligheter de. Ska strax käka (hamburgartallrik♥), och sedan strax före 7 drar jag på gymnastikträning. Ohoho vad skönt det känns! förutom att jag är jätte öm i svanskotan idag, vet inte vad jag gjort, men vaknade och var jätte öm, eller mer åt ont hållet. så de sög ju, men tror det ska gå bra endå!
Sen ikväll blir det maaaaassa plugg inför NO provet imorgon. nervös tjej? ooh jaa. Men hoppas att det kommer gå bra. Och sen om jag får tid ska jag plugga lite mer på SO uppsatsen, som ska in på Fredag. Är nästan mer nervös för att inte hinna klart med den. För om jag inte gör det, så får jag F på engång. buhuhu.
Men nu tänkte jag faktiskt göra liiite på NO så jag har mindre ikväll :)
 
bjuder på några bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0