Tisdag

hemma efter en väldigt chill och lugn dag i skolan. Har jobbat som bara den med SO uppsatsen, och nu är äntligen en hel sida klar. Bara 2 kvar nu! Låter ganska lite, men måste skriva på datorn och då blir det svårare ;) har iaf tagit hem SO:n så ska plugga lite idag då jag har all tid i världen.
Slutade vid halv 2. Väntade på skolan tills strax efter 2 då pappa kom och skjutsade hem mig ♥ aldrig att jag går hem i denna kyla, no way! kom hem och tog mig lite fika och sedan satte jag mig här. Funderar på att fixa lite med designen, eller så börjar jag plugga nu? har lite svårt att bestämma mig. Men det lutar mest åt pluggandet..
Har även hunnit svara på lite mail som handlar om bloggen ;) ooh jisses, vad kan det vara? haha. Men kommer iaf dyka upp senare, när vet jag inte. Timmar, dagar, veckor? Men tror det kommer bli ganska najs iaf.
Men nu ska jag kika runt på internet och svara ännu mera mejl, så bloggar jag mer sedan! :)
 

Kommentarer
Postat av: Lydia

kolla gärna in vår nya parodi på hästvärlden och släng in en komentar om vad du tycker! :)
http://teeamjump.blogg.se/2013/january/avsnitt-1.html

2013-01-22 @ 17:09:57
URL: http://teeamjump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0