TITTA VAD SOM KOM MED POSTEN IDAG!!!!!!!

åååh vad glad jag blev då mamma kom hem med ett paket åt mig, nämligen mitt SUPER snygga skal.
 
Skalet kommer från http://billigamobilskydd.se och kostar 139kr. Länge velat haft ett sånt här skal, och nu äntligen hittade jag ett. Detta är absolut mitt nya favvoskal, och jag har inte ens haft det i en timme. Man kan ha pengar, kort, leg och såklart mobilen i skalet, hur bra liksom? Och dessutom är det ett jätte bra skydd om man skulle tappa mobilen. Och vill du ha billiga skal, till din mobil? gå då in på deras hemsida. Dom har skal till alla möjliga mobiler, och från och med nu ska jag bara beställa därifrån. Tills jag har alla skal jag vill ha därifrån ;) det är sååå värt att gå in och kika. Dessutom har dom inte bara skal, utan massa andra grejer. Men det får ni ta reda på själv ;) hihi.
iPhone 3 wallet exclusiv, rosa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0