Torsdag

idag gäller det! idag ska jag göra det där förbaskade provet, som jag hooooppas att jag får bra betyg på. Pluggade så jag hade huvudvärk igår, haha. Somnade ju sent igår också, och därför var jag jätte trött i morse när jag skulle kliva upp. Nu har jag precis gjort mig klar och ska strax dra ner till bussen. Världens tråkigaste dag i skolan idag, bara massa dåliga ämnen :( usch. Då jag kommer hem måste jag plugga på SO:n, så ingen vila för mig inte. Skolan suger! Men nu måste jag ta på mig skorna och de och kila mig ner till bussen så jag inte missare den ;)
                      
bild från weheartit! detta är mitt mål att kunna likom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0