Torsdag.

förlåt för den urusla uppdateringen idag. Men jag har faktiskt mina andledningar!
skolan var iaf OK. På återläsningen drog jag med felle, matilda, cotten och maja och käkade på hullsta. Gott vare! Men efter musiken så "halkade" jag till ute, tappade mobilen och fick en spricka.. Åååh, varför ska allt hända mig? så typiskt.. Men skolan gick ganska snabbt och efter skolan drog jag och köpte godis med beckis. Hon var liksom skyldig mig godis, så passade bra nu då jag bara är hemma på dagarna. Mamma kom och hämtade oss och vi skjutsade hem beckis, och sedan drog vi hem. Startade datorn och sen vare käk. Tidig middag på onsdagar då lillebror ska iväg halv 6. Sen efter maten började jag snacka med Ewe om en grej, och nu äre bara att hoppas att det går. Mamma om du läser det här ska du veta att jag älskar dig ;) iaf, så sitter fortfarande och snackar med ewe, men småpluggar vid sidan av. Är sjukt stressad inför provet, uppsatsen, spanskan osv. Allt kom i ett paket liksom! Men ska snart mysa ner mig med mitt godis framför the mentalist och kolla några avsnitt av de. Men innan det ska jag ta mig en snabbdusch, så jag blir lite ren och fin ;)
Torsdag imorgon, och det innebär tråkigaste dagen på hela veckan. Nästan bara tråkiga lektioner, så det suger. Får se hur jag mår imorgon, för om jag mår bra drar jag på träningen på kvällen! men mår jag som idag, då blir det ännu en dag hemma :/ lovar att jag kommer ha gått upp i vikt nästa gång jag väger mig bara för att jag inte tränar nu. Ist sitter jag hemma och mumsar i mig kakor och godis, ligger framför TV:n hela dagarna och rör mig endast om det är något jag verkligen behöver göra ;) haha, så jäla lat jag är asså. Men nu tänkte jag iaf bara skriva klart några meningar på SO:n sedan hoppa in i duschen.
 
planerar att ha en frågestund snart, där svaren kommer i en VIDEO och inte text. Men får se :)
 
jag och min älskade godispåååååse!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0