Torsdag

förklaringen till den dåliga uppdateringen idag är faktiskt för att blogg.se appen fuckade ur, igen.. Så hade faktiskt skrivit ett långt inlägg men det gick inte att publicera. Och efter många försök vart jag så sur så jag sket i allt och kollade på TV ist. Men nu har jag lånat mormors dator så nu ska de funka! Vaknade iaf vid halv 9 idag, JÄTTE täppt i näsan och hostan hade blivit litte värre. Klev upp och satte mig och kollade på TV med lillebror. Gick sedan och tog frukost. Spelade ett spel på datorn med lillebror och myste sedan ner mig i sängen framför TV:n, där jag har spenderat min dag. Hostan har faktiskt blivit lite bättre, och hela jag mår faktiskt lite bättre. Men fortfarande inte helt pigg! Fick även reda på en liten tråkig nyhet idag, inte alls kul. Men tyvärr inget man kan hinda :( men ska inte lägga så mycket energi på det, då jag har en annan grej som jag tänker för mycket på. Gick över linjen idag så det vart lite jobbigt, men som tur är har jag världens underbaraste vänner som finns här, och det uppskattar jag sjuukt mycket ♥ just nu sitter jag och kikar runt på olika koder till bloggen, försöker hjälpa bästavän with a little problem. Men hittar verkligen nada, hur mycket jag än letar :( men får försöka leta bättre. Har faktiskt själv planer på att göra om min design, nu är jullovet över och då är jag sugen på något nytt, och har faktiskt 2 ideer. Så ska bli spännande och se hur det blir, om det blir som jag tänkt eller om det blir något helt annat. Fått lite inspiration från andra bloggar, så har lite ideer därifrån. Allt har jag inte kommit på själv ;) men nu ska jag fortsätta leta koden så bloggar jag mer sen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0