Torsdag kväll

nyss gjort klart matten, så nu är jag helt klar med både spanskan&matten. Bara SO uppsatsen kvar, fast den ska in nästa vecka. Fast sen har vi ju ett NO prov på Torsdag, så kom på att jag måste ta hem och plugga inför de också. åååh, sjukt less på skolan! Iaf så säger jag "typ" godnatt nu. Jag ska inte sova riktigt än, ska först göra mig i ordning och sen mysa enr mig och kolla några avsnitt av the mentalist. Fast orkar inte blogga sen, och blir lätt att jag glömmer bort det. Så då säger jag godnatt nu ist!
Fredag imogron och jag har inga planer för dagen. Ska hem efter skolan och sen får vi väl se vad som hitts på! blir det ingenting speciellt kommer jag nog sitta med designen och fixa&trixa på den lite. Men ska iaf vara med beckis på lördag, käka fruktsallad och bah hare gött. Kolla film och övernattning, wiihoo!
men aa, nu ska jag gå och göra mig i ordning, så uppdaterar mer imorgon! :)
hahahaha bjuder som tusan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0