usch fy och blää...

Fick åka hem från skolan för att jag hade så ont i huvudet och magen. Hade faktiskt det redan då jag åkte till skolan, men ville endå testa. Klarade av 3 lektioner sen ville jag hem! Skulle ju egentligen lämna in SO uppsatsen imorgon, men han flyttade upp det tills nästa fredag. Så 1 till vecka har vi på oss. Kändes faktiskt otroligt skönt då jag har så mycket kvar, och jag skulle garanterat fått ett F. Så tog med mig lite skolarbeten hem så blir det till att plugga idag, SO - spanska - matte. Men inte just nu, för nu tänkte jag mysa ner mig i sängen, kolla på the mentalist och käka godis. Orkar typ ingenting, och måste vila lite. Hatar att jag inte är helt frisk, blää.
Uppdaterar er senare!
hihi, sov i inbakade fläter inatt. Så mitt hår vart våååågiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0