varje dag är ett stort kalas

drar iväg och slaggar borta inatt, hos vem? hmm..
men ska iaf kolla på en serie och äta massa gosaker. Har jag internet där kommer det uppdatering under kvällen, annars bloggar jag mer imorgon. Har ju suttit och ritat hela kvällen typ, och nu är båda teckningarna näääästan klar. Bara lite skuggning och sånt kvar. Så resultatet kommer nog upp imorgon :) imorgon blir det även pluggning hela dagen, har gjort en BIG uppgift inom SO:n heelt fel. Så måste göra om allting och den ska in på Fredag, och om jag inte lämnar in den då, aa då får jag F i uppgiften. Har ju som mål att gå ut 7:an utan ett enda F, så måste plugga mycket asså. Iaf, ska packa väskan och sen vänta på "skjutsen" ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0