you make it real for me

nu ikväll har jag faktiskt varit jätte duktigt, pluggat jääääätte mycket! Så jag har bara lite kvar på NO, sen kaaanske jag fixar provet ;) var så inne i pluggandet så tiden sprang iväg, så jag kom nästan nyss ut från duachen, hehe. Mamma testar sin nya bakmaskin hon fick i present, så om den funkar så får jag nybakat bröd till frukost imorgon, hur gått liksom? den liksom bakar ju brödet "själv" under natten, hehe cooolt :D
men nu tänkte jag slå igång en film och försöka somna till den. Förhoppningsvis så vaknar jag med ett leende imorgon, eftersom det är bästa dagen. Alla roliga ämnen på en och samma dag, fast språk är väl sådär, men endå sjukt roligt! så jag säger godnatt för idag och sen försöker jag göra ett inlägg imorgon bitti om jag har tid :D
usch fy och blä, men jag bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0