you rock my world baby

nyss kommit hem från stan! fick med mig en sak hem, så ni får se sen :) Men köpte några presenter åt mamma, så tror hon kommer bli glad. Fika lite också, och jisses vad gott det var :D nu sitter jag iaf och väntar på att beckis ska komma. Har ingen aning om vad vi ska göra! Ska iaf kolla på en gymnastikfilm som är sjukt rolig, iaf den lilla del jag sätt, haha! försöker uppdatera så mycket som möjligt under dagen men får ju se hur ofta det blir. Ikväll åker mamma&pappa iväg för att kolla på något, så då ska vi slå in presenterna. Alla är inte inslagna liksom ;) Mamma fyller ju år på måndag, så blir fika och besök här hemma då. hihi mysigt! men nu tänkte jag plocka ihop inne på rummet lite snabbt, och sedan får vi se vad som händer! :)
  
hahahahah seriöst jag dör. Har hur mycket som helst av sånna här bilder, hahahhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0