1 dag kvar!

ber om ursäkt att jag inte bloggade igår, men var med beckis som jag inte varit med på seriöst 2 månader.
Så hade bara en allmänt mysig dag och umgicks med hon! hoppade lite studsmatta, kollade skräckis osv.
 
Beckis slaggade här inatt, och sen imorse gjorde vi oss i ordning och drog ner på Risön där vi skulle vara med skolan idag. Usch vad kallt det var, badade en gång, och sen inge mer. nää usch!
 
Fick sluta vid 1, så cyklade då hem och har inte gjort mycket sen jag kom hem. Satte mig och kollade lite på TV och sedan satte jag mig vid datorn och har nu bara kollat runt på olika frisyrer, eller ja, har inte bestämt mig helt hur jag vill ha mitt hår imorgon. Men lutar mot att bara ha massa lockar, enkelt och snyggt!
 
Planerna för dagen är väl desamma som dom andra. Chilla nu på dagen och sedan träning ikväll :) så ja, vi får väl se vad jag egentligen hittar på nu idag. Kanske drar ut och hoppar lite studsmatta eller nått. får la se :)
 
Men nu tänkte jag iaf spela lite minecraft och sedan så kanske jag tar mig lite fika, är lite små hungrig :)
 
en bild från cypern. lånad från elli
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0