bloggpaus.

vet inte alls hur jag ska göra med bloggen längre. Då jag tappat all motviation och har aldrig tid längre typ, så funderar jag på att ta bort bloggen. Eller kanske inte ta bort- ta bort, utan att den finns men att jag inte bah bloggar. Kanske vill börja nån gång sen igen! men som det ser ut nu iaf så kommer det vara en lååååång bloggpaus.
 
Dessutom är det ju sommarlov, och känns ju inte precis kul att känna sig tvingad att blogga då. Vill ju hitta på massa galna saker och verkligen umgås med vänner, speciellt beckis som nu flyttar under sommaren. ♥
så jag kommer troligvis inte vara nå aktiv här på ett tag.
 
Istället hittar ni mig på instgram & facebook.
Instagram: mathildasoderqvist
facebook: Mathilda Söderqvist
 
tack för mig..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0