inlägget om...

..."resan" kommer nog inte ikväll, kanske imorgon. Då jag nästan bara kommit halv vägs på inlägget, och det är huuuuur mycket som helst, så måste jag ta några pauser då och då.
 
Sen ska alla bilder över på datorn som jag inte orkat laddat över än osv, så ja. Det kommer nog ut imorgon, fast då kanske i mindre "delar". För om jag skulle lägga ut inlägget rakt av, så skulle ni måsta sitta och läsa typ halvtimme.
Nä men asså det blir fööör mycket text och det blir bara jobbigt att läsa, så väljer då att dela upp den i delar. Så dyker det väl upp lite då och då :)
 
Iaf så har jag nu smält in det där att jag faktiskt är hemma. Kanske inte helt, känns ju fortfarande ovant, men ja, det kommer nog ha släppts tills imorgon. Men känns inte heller som att vi landade med flyget imorse, så ja ;)!
 
Just nu väntar jag iaf på att maten ska bli klart, GRILLAT LIKSOM ♥ gott med lite "svensk kryddad mat". Då maten i cypern inte var kryddade alls nästan. Så ja, ska bli gott att äta grillat igen :)
 
Efter maten vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske bara myser ner mig i sängen och kollar några avsnitt 90210. Har ju missat en hel del nu då jag varit borta, och sen har jag inte orken till att göra nånting heller. Är så otroligt trött så jag lätt skulle kunnat somna nu, men nej, det ska jag inte göra!
 
Hmm, planerna för morgondagen då? jo asså det är egentligen inga planer bestämda. Inte mer än att jag har borta match i Övik. Men det är ju bara några timmar som jag är där, sen har jag ju hela dagen.
Så jag tar dagen som den kommer förstår ni, inte ha nånting bestämt är skönt det också :)
 
Men nu tänkte jag iaf gå ut med lillebror en snabbis, han tjatat på mig i evigheter nu, hehe ;)! så jag försöker då få till åtminstonde ett till inlägg innan jag somnar, men annars vet ni att jag bloggar imorgon ist :)
 
sjukt att vi faktiskt snart är där igen, STORSJÖCUPEN! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0