matchdag.

Kändes faktisk lite ovant med att vakna upp imorse i min egen säng, men endå ganska skönt! sov som en prinsessa inatt, oh herre jisses. Inte vaknat en enda gång, så de var dunder skönt! :)
 
Låg iaf i sängen och kollade på 90210 ett bra tag, såååå mysigt. En av sakerna jag saknade då jag var i cypern ;)! men ja, låg typ där tills pappa kom in och sa att det var frunch (frukost/lunch).
 
Sen nu under "dagen" så har jag inte gjort mer än att spela minecraft med lillebror, haha :)
men ska strax göra mig i ordning för om typ 45 minuter drar jag iväg på bortamatch, i övik. Så kommer vara där hela dagen typ, och kommer hem ikväll. Men ska endå försöka skriva klart första "delen" av resan.
 
Men nu ska jag fortsätta spela lite med lillebror och sedan göra mig i ordning.
tror jag inte bloggar något under just dagen då jag inte orkar slösa pengar på mobilen för ett inlägg, så aa.
men då bloggar jag då jag kommer hem ist, så kika in då :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0