back on track.

nu är jag äntligen tillbaka och kan börja blogga som vanligt! internet hade ju somsagt fuckat ur och funkade inte, så det blev fixat igår, fatta glad jag blev ;)!
 
så vad har egentligen hänt under tiden jag tatt en bloggpaus då? faktiskt inte så mycket.
På fredagen så kom Felle till mig, och vi drog och kikade hockey. Drog sedan hem till mig igen där vi slaggade, käkade massa gottigotta och pratade om allt mellan himmel och jord! så grymt skönt att få prata ut med någon som förstår en.
 
På lördagen så var jag ju först med Felle på morgonen, tills vi skulle till min kusin och gratta hon. Då skjutsade vi "hem" felle, och sedan vidare mot långsele! grattade lillkusinen och sedan åkte jag till Fanny.
Drog nästan direkt ut på skidorna och drog och grillade. Kändes verkligen att man inte åkt skidor på ÅR, haha. Men på slutet så gick det ganska bra, och jag ramlade faktiskt bara två gånger.
Men hade iaf en jätte mysig kväll med hon, kollade film och käkade gottigotta då också.
 
Sedan på Söndagen hade jag ju ÅFF träning (fotboll). Fanny skulle ju också vara med, men hon vart sjukt, stackarn! ♥ Iaf så gick den jätte bra, var as många där (37st) så det vart lite rörigt ibland, men annars gick det jätte bra!
 
Somnade i bilen påväg hem, vart helt slut efter helgen. Åkt 1 mil på skidor, spelat fotboll hela söndagen så jaa, min kropp var slut! Då jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen, och efter det la jag mig på sängen där jag nästan somnade. Spelade lite spel på mobilen och kollade insta och så.
 
Upp tidigt på Måndagen för att dra iväg på skolan, var inte det minsta lilla trött på morgonen ;)! Skolan gick iaf bra och ganska snabb, så det var skönt!
efter skolan drog jag hem och bara chillade, "pluggade" lite och kollade ett avsnitt PLL. somnade ganska sent, inte bra, jag som skulle försöka komma i säng mycket tidigare än förut.
 
Imorse så var jag sååå mycket tröttare än i måndags, men kan förstå det eftersom jag somnade sent. Klev iaf upp och gjorde mig i ordning och så, och sedan drog jag ner till bussen.
Skoldagen idag gick VÄLDIGT fort, kändes som att jag kom dit och sedan skulle jag hem lika fort ;)!
Tog iaf bussen hem efter skolan med Ewe, och kom väl hem vid ungefär halv 3. Så har varit hemma i snart en timme ungefär.
 
Idag blir bara en sånhär vilodag, skippar träningen ikväll för att vila upp mig till gymnastikträningarna och sedan tävlingen i helgen. Har annars ingen dag att vila på, så fick lov att göra såhär då.
 
Nu tänkte jag iaf ta och redigera några bilder och sedan tänkte jag kolla mailen.
Sorry om det blev ett alldeles för långt inlägg, kanske lite jobbigt att läsa. Men ibland så vandrar bara fingrarna på tangentbordet och sen får jag se vad det blir av. Så denna gång vart det ett långt inlägg!
 
bjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0