en av världens bästa dagar ♥

efter en helt otroligt rolig dag är jag nu hemma. Skulle kunna köra den här dagen på repeat typ hela tiden ;)!
Men serri, den var verkligen superduper rolig. Inget jag ångrade, verkligen inte!
 
vaknade iaf halv 8, eller vi ställde väckaren på halv 8. Låg då och drog oss ett litet tag, och sedan gick ewe och duschade, och sedan även Felle. Spelade lite minecraft och sånt!
Sedan klev vi upp och gjorde oss i ordning, och sedan var det gärnet till bussen. Fick springa dit för annars hade vi lätt missat bussen asså!
 
Bussresan dit gick väldigt fort, satt mestadels och spelade på minecraft och snackade lite.
Kom fram till Kramfors och gick raka vägen till dollarstore där vi började bränna lite pengar. Köpte ganska många saker som kommer upp sedan, och ångrar inte en enda sak jag köpte. Mathilda + billigt = kaoos.
 
Då vi varit på dollarstore i nån timma så drog vi och käkade, tog en stoooor familjepizza och delade på. Hur gott som hellst! Men där satt vi iaf i kanske halvtimme (?).
 
Efter det så drog vi till en annan affär vi ville kika in, och den var helt okej. Kändes så dyrt där då man varit på dollarstore, men köpte iaf ingenting där.
 
Bussen gick hem 12.50 och då vi var i affären var den typ 12.45, så fick även springa till bussen denhär gången. Haha, bra koll vi har ;)!
 
Även bussresan hem gick jätte bra, spelade minecraft på vägen hem också. Bra tidsfördriv liksom, fast har blivit värsta minecraft nörden nu ;)
 
Då vi kom hem till sollefteå drog vi direkt ner på stan, kikade runt där och sedan skulle vi ta bussen hem. Var även lite sen till den här bussen, så fick springa igen ;) var ett himla springades idag asså.
 
Men sen tog vi iaf bussen hem till Ewe där vi låg och spelade minecraft hela tiden typ. Snackade lite och bara tog det lugnt, var helt slut i kroppen efter dagen!
 
Nu har jag iaf kommit hem och ska strax äta. Träning ikväll ju, och ska verkligen köra gärnet idag då jag missat 2 träningar. Inte bra asså, men kunde verkligen inte gå på nån av träningarna så ja.
Kommer hem nångång efter 9, och ska då hoppa in i duschen och sedan kolla ett avsnitt PLL. Sista avsnittet på säsong 3, buhuhu :( så nu måste jag vänta jätte länge tills nästa säsong...
 
Nu känner jag att det här inlägget kommer bli alldeles för långt om jag ska skriva allt jag har att säga, så får ta det i något annat inlägg. För nu ska jag ta och kolla lite på TV och sedan förhoppningsvis är det mat.
 
hur gott liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0