Fortfarande...

...funkar inte vårt internet. Men pappa har ringt angående det, så det ska fixas inom några dagar troja. Så bloggningen kommer väl inte vara på topp dagarna framöver, men ska försöka så bra som möjligt!!

Iaf så gick skolan jääätte bra idag. Somsagt, onsdag är bästa dagen på hela veckan, även fast jag missade slöjden för jag skulle på elevrådsmöte, men det var lika roligt de.
Tog bussen hem efter skolan, och kom hem strax efter halv 5. Och då började jag nästan direkt med att försöka lära mig en ny låt på keyboard, och det lyckades jag också, wiho!

Ikväll är det egentligen träning, men måste tyvärr skippa den. Men då kör jag järnet imorgon ist! Så har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på ikväll, men uppdaterar er mer senare.

För nu ska jag kolla på TV och sedan äta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0