@gävle

Bussresan var verkligen super dryg. Eller inte dryg, utan låååångtråkig!! Kändes som att vi åkte buss i typ 10 timmar, men egentligen åkte vi bara i 5! Så det var så otroligt skönt då vi kom fram och och hoppade av bussen.

Då vi kommit till ro och fått upp våra saker och sånt så började vi ju genast "leka". Gjorde en sak som jag velat göra jätte länge, så det kändes skönt. Hoppade lite trampolin och bah busade. Kan försöka få nå bilder imorgon på hur det ser ut här, fett najs!

Imorgon blir det iaf att kliva upp tiiiiidigt. Bussen går kl 07.00 till tävlingshallen, så måste senast upp 06.00 för att hinna plocka ihop sakerna och sånt..

Kommer vara i tävlingshallen hela dagen och kolla på massa grupper och självklart hejja på alla från Sollefteå. Så ska försöka få till några inlägg då jag sitter där.

Förresten så hann jag aldrig med att göra tidsinställda, så får bli mobilbloggning ist.

Nu måste jag iaf sova, så jag uppdaterar imorgon då jag har tid.


Bild från bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0