cypern!!♥♥

har egentligen fullt upp just nu, men tar mig en paus för att blogga lite då jag hållt på ett bra tag nu!!
 
iaf så har skolan idag varit bland dom bästa på lääääänge!! skrattat så jag fick as ont i magen, som jag fortfarande har. haahah!! min klass är så sjukt rolig, så det går inte en dag utan att man skrattar åt den ;)!
 
Efter skolan drog jag ner på stan med mamma och köpte dom sista sakerna, typ shorts och sånt ni vet. Sen vidare hem och började nästan direkt att packa. Är fortfarande inte klar, haha, är jämnt seg då det gäller sånt här ;)!
så vart ska jag då? då jag håller på att packa och dona? ;) jo, imorgon vid 3 tiden drar jag&ewe först till sundsvall, går lite på birsta och bah chillar lite där. Senare på kvällen vid typ 8 tar vi tåget till huddik (TÅÅÅG♥) där vi stannar en natt. På Fredag åker vi vidare med ewes pappa och hans tjej till Stockholm där vi ska ta flyget till CYPERN! fattar ni hur galet det är, bara 2 dagar kvar så sitter jag på flyget, om 3 dagar ligger jag vid poolen/havet och solar och bah badar och där kommer jag stanna en vecka! helt underbart. Var ju en av sakerna jag fick i födelsedagspresent, må ha världens bästa släkt och familj!! ♥♥♥
 
Så ja, jag kommer då tyvärr inte blogga på en vecka. Men då jag kommer hem kommer jag nog ha en hel del bilder som jag kommer lägga upp, skriva om resan osv. Om jag har tur kanske de finns nå internet där så kan jag försöka blogga live på plats liksom ;)!
 
Så det är hur min kommande vecka ser ut. Perfekt nu såhär precis innnan skolavslutningen, hinner ju vara med på den så det är bra! och sen då jag kommer hem är det troligtvis bra väder här då också, så då kan jag fortsätta min underbara sommar här hemma!! (y)
 
Men nu måste jag nog fortsätta att packa om jag ska hinna bli klar, tar ju sån tid på mig. Och sen efter de kanske jag drar ut och hoppar lite studsmatta med lillebror om han vill, annars hoppar jag själv :)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0