Var det en dröm eller var allt på riktigt?

har absolut ingen aning om hur det egentligen kommer bli med bloggen framöver. Jag hittar ingen motivation för att blogga längre, och har varken tid eller lust. Men ja, jag försöker se det possitiva i allt och fortsätta men vi får se..
 
Iaf, idag har nog varit min bästa dag, i hela mitt liv! helt seriöst. Ni anar inte, blev så himla tårögd på skolan, av glädje asså. Kan egentligen inte förstå vad som händer, eller vad som har hänt! efter att jag nu varit ledsen i ungefär ett halvår över en sak så har det äntligen löst sig, och jag är lyckligare än någonsin. :')
 
men efter skolan idag så drog jag iaf på träning, och hur den gick.. ja, nog den sämsta träningen på länge. Inte nog med att jag hade as ont i höften, så skallade jag ihop med en annan och fick as ont i huvudet. Orkade ingenting och allt jag gjorde blev typ bara fel. Så ja, inte den bästa träningen precis. Men nu taggar jag till match på Lördag ist! så blir upp tidigt för att dra iväg på bortamatch, usch. Matchen börjar 10 så måste åka vid 8 :(
 
Iaf efter träningen drog jag väl hem, duschade och sen åt jag.. Osso har jag inte gjort så mycket annat, kollat runt på olika skolavslutningsklännigar. Har fortfarande inte hittat någon "WOW", men har hittat en som är helt ok som jag kanske ska beställa, gullig med enkel liksom :)
 
Fredag imorgon och jag har INGA planer. Tar väl dagen som den kommer, men kommer nog bara bli en chilldag då jag ska upp så tidigt på Lördagen. Så måste lägga mig tidigt osv, så aa :)
 
Men nu tänkte jag slänga mig i sängen och kolla på nån film, försöker väl slänga in nå till inlägg senare :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0