You Can't Fly Unless You Let Yourself Fall

som ni kanske märkt tog jag mig en kortare "bloggpaus". Det blev så himla mycket på en och samma gång så jag hann verkligen inte med bloggen, då valde jag att lägga den åt sidan ett tag.
Så vad har jag då egentligen gjort under dom här dagarna jag inte bloggat?
 
I Tisdags efter skolan drog jag, ewe & felle ner på stan. Köpte lite hundgodis osv och drog sedan hem till mig! Drog på träningen senare under dan, och efter den drog vi direkt hem till Ewe. Duschade och sånt där och bah myste på. Spelade lite minecraft och bah hade allmänt roligt.
 
Sovmorgon på Onsdagen för vi hade Elevensval, så klev upp vid 8 och gjorde oss i ordning osv. Vid ungefär 20 i 9 kom mamma och hämtade mig, så åkte vi och hämtade Tinny, hunden jag skulle ha under dagen. Hade liksom hundpromenad så aa :) gick över 1 mil, så det var sjukt drygt. Men stannade ju till på ett ställe där vi åt lunch osv. Passade även på att köra massa agillity då, och shit vad duktig hon var.
Var verkligen en super rolig dag, och ville verkligen inte lämna tillbaka hunden, menmen..
 
Efter vi hade lämnat hunden var det gärnet hem, käka och byta om. Sen drog vi ner på nipvallen där vi hade lagfoto, och efter det åkte vi direkt till bollsta där vi skulle ha våran premiärsmatch.
Första halvlek var väl sådär, vi var väl lite ovana och så där, men det stod iaf 1-1 efter första halvlek! Men i andra halvlek så spelade vi så grymt bra, så matchen slutade med en vinst på 7-3.
Efter matchen drog jag hem och packade och så, och sen följde jag med Ewe hem där jag slaggade över.
 
På torsdagen så tog vi det mest bara lugnt, låg typ och slappade hela dagen osv. Men på kvällen drog vi till Östersund med hennes pappa där vi slaggade en natt.
 
Fredagen var ganska mysig & rolig. Drog iväg och badade vid kanske halv 1 eller nått, och drog dit vi sov vid 5 troja de va. Och skrattade så otroligt mycket på badet så jag fick seriöst träningsvärk i magen dagen efter, asså ni skulle bara veta. Men endå en aning "pinsam" sak, så de får stanna utanför bloggen.
Åkte hem till solle vid halv 10, så kom hem runt halv 12 --> trött som ett as O.o
 
I Lördags då så skulle jag egentligen vara med Ewe, men det blev ändrade planer så det slutade med att Felle slaggade här ist. Var jätte roligt det också! fast spelade minecraft mer än halva dan/kvällen. Gjorde väl några pauser då vi skulle dra och köpa godis osv.
Var hur trött som helst så somnade inte förns vid 7 nånting, inte bra jag vet, men inget jag kan göra åt..
 
Imorse kom lillebror in och väckte oss vid halv 12 för att det var frukost. Så vi låg och drog oss i sängen ett litet tag och sedan klev vi upp och käkade frulle. Fortsatte "morgonen" med lite minecraft spel ;)
Men vid ungefär halv 2 eller nått kom felles mamma med pengar, och då sedan drog vi iväg på marknaden. Var inte där så länge då vi kom då dom höll på plocka ihop. Men fick iaf åka en karusell gratis, och sen köpte vi några munkar och nån dricka. Satte oss sedan utanför MM och chillade litt.
 
Kommer inte ihåg när vi kom hem, men nångång efter 3-4 troja.. Och vi gjorde inte alls så mycket sen, min moster kom på besök med hennes barn och så, så var med Liv lite. :)
 
Efter Felle åkt hem så fortsatte jag leka med Liv, och sen gick jag och satte mig framför datorn där jag fortfarande sitter. Men tänkte nu snart gå och ta mig en snabbdusch, skola imorgon ju så vill ju vara fräsch!
Har då ingen aning om hur det här inlägget blev, då jag mest bara ville visa att jag är på fötter igen och är tillbaka. Så då får detta inlägg blir hur som helst, blev lite långt också med skit samma ;)!
 
Börjar mer som "vanligt" imorgon då det gäller bloggandet. Ska verkligenverkligen försöka ta mig i kragen och börja göra lite mer roligare inlägg, inte bara tråkiga vardags inlägg. Inte bara tråkigt för er att läsa, utan det är också tråkigt för mig att bara skriva om samma sak hela tiden!
Så kika in här mer imorgon för lite mer och roligare inlägg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0