dream it, wish it, do it!

bion var verkligen super bra, även att jag sett den förut. Men lika bra varje gång jag ser den! Fick mig ett gott skratt också + en riktig överaskning! Stog och väntade på Emma vid bowlingen, och då skulle jag ta upp mobilen och ser att en 100 lapp ligger mitt på golvet! jag bah; wtf? :o aja, bion slutade vid halv 11. Så gick hem och var med Ewe och Olivia. Ewe åkte nyss hem så ska strax göra mig iordning för sängen, är faktiskt ganska trött! Imorgon ska jag vara med Emma & Lollo, så kommer inte bli någon bra uppdatering tror jag. Kanske hinner blogga på morgonen, men får se hur de blir!! Inlägget om vad jag blir arg över kommer imorgon, har inte hunnit skrivit de än. btw, har hade besöksrekord igår! blir såhäääääär glad av att de är så många som läser min blogg, uppskattar det verkligen! trodde aldrig att det var såhär många som ville läsa om mitt liv då jag startade bloggen. :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0