home sweet home!

kom hem för ett tag sen. Har haft det så otroligt roligt, skulle inte tacka nej till att åka dit igen. Var ju lite småläskigt men endå liksom! Gjorde gymt mycket roligt, hittade på lite bus och hade bah allmänt skoj. Tack till alla som gjorde helgen AWSOME ♥♥ Var bara lite drygt att åka buss i typ 3 timmar, men de gick ganska fort om man hade något att göra. Tror jag också kommer bli lite förkyld, eftersom jag rullade mig i snön och sedan badade badtunna. Men de var fett värt de!! Och ikväll vid halv 6 drar jag till hullsta och kollar på UKM med beckis&alva♥ så min helg kommer ha varit UNDERBAR!! Skola imorgon, sen gymnastik. Så kommer inte hinna blogga mycket, kanske inget alls. Nu ska jag gå och ta nånting att äta, och sedan packa upp. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0