home sweet home :)

Solen skiner ute, jag hör fåglarna kvittra, det är gympadag och mitt humör är på TOPP! Riktig kööööng dag asso!



Kom iaf hem för ett litet tag sen, min klasskompis Moa gjorde mig sällskap hela vägen hem till mig! Sjukt snällt säger jag bara, så bjöd hon på en glass :')♥ är man snäll mot mig är jag snäll tillbaka, bara satt ni vet liksom ;) Ska strax börja göra mig i ordning för gympan, ska ju dit halv 6! Känns fett skönt att få åka till hallen igen, inte varit där på nästan 3 veckor :o sjukt asso. Just nu sitter jag iaf och käkar en choklaskaka och äter Calippo, pappa kommer väl snart hem och ska börja med maten. Men nu ska jag kika lite på blocket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0